loading...
فیسـ نما فیسـ
Admin بازدید : 9 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست چیزی صادر نشده می توانید بیازارید...!!!  

.

.

.

   ديشب اينترنتم قطع شد...رفتم يه ذره با خانواده نشستم،باهاشون آشنا شدم....به نظر آدماى خوبى ميان. 

 

.

.

.

 

 طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه....بیا تو باهاش حرف بزن …نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو

.

.

.

لذت بردن يعني بري مهموني، دخترشون برات شربت بياره، آروم بگي :خودتون درست کردين؟؟، اونم با عشوه بگه : بله، نوش جان، تو بگي : پس نمي خورم ، مرسي

.

.

.

آیا میدونستین وقتی لبهاتون رو غنچه کنید دماغتون گشاد میشه ؟
حالا بشه یا نشه دلیل نداره تو الان اونجوری کنه ضایع !

 

.

.

.

از پسره میپرسن : تو خونتون چی کم دارین ؟ میگه فکر کنم هیچی ! چون دیروز که بابام جلو ما گوزید ، مادرم گفت : فقط همینو کم داشتیم!!!

.

.

.

غضنفر خودشو تو اینه میبینه میگه این چه خریه به من زل زده

.

.

.

مدتی است فکر میکنم آمریکایی شدم چون برای خرید که بیرون میرم هیچ غلطی نمی تونم بکنم

.

.

.

  تا حالا دقت کرده بودين تام و جري تمام مدت لخت بودن، اما وقتي ميرفتن لب ساحل شلوارک پاشون ميکردن؟    
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 664