loading...
فیسـ نما فیسـ
Admin بازدید : 17 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 دلم 
جای مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد 
.
.
.
بعضی‌ وقتا باید بذاری آدما همینطوری برن ، نه برای اینکه اونا واسه تو با ارزش نیستن 
بلکه برای اینکه تو دیگه برای اونا با ارزش نیستی‌ . . .
.
.
.
شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه 
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی 
.
.
.
نـمـی‌ دونـم چـه سـرّی داره !
اسـم کـوچـیـکـم هـزار بـار هـم گـفـتـه شـه 
بـه پـای یـه بـار گـفـتـن تـو نـمـی‌ رسـه
.
.
.
رو بعضی ها باید برچسب زد :
تست شد ، آدم نیست . . . !
.
.
.
ای کاش گفته بودی که عاشق دیگری شده ام،من خودم عاشق بودم درکت می کردم
.
.
.
اگر سرنوشت مرا از پیش نوشته ای پس چه سود دارد آرزو کنم؟
خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه آرزو کند.
.
.
.
مرا تنها گذاشت آن کس که در راهــش کفش هایم پاره شد!!!!!!
.
.
.
ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺑﯽ ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ 
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﺗﺮﮎ ﻧﮑﻦ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺪﯼ ﺍﺳﺖ
ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺧﻢ ﮐﻮﭼﻪ ﻫﺎﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ...
.
.
.
دنیای من پر از دستهایست که خسته نمی شوند
از نگه داشتن نقاب ها ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 652